Cheftræner Thomas Nørgaard gør status efter første træningsdag, hvor der virkelig var ild i øjnene hos vores spillere. Og så glæder han sig over ikke selv at skulle deltage i en meget varm biptest.

Olti glæder sig til EM-slutrunde
Olti Hyseni drager i dag afsted med det danske U19-landshold for at spille EM-slutrunde i




