Grassat indgår nyt stort sponsorat med Sønderjyske Fodbold

Grassat Reklamebureau fortsætter sit store engagement i Sønderjyske Fodbold og har indgået et nyt flerårigt eksklusivsponsorat.  

Design- og reklamebureauet Grassat har igennem flere sæsoner været en trofast sponsor i Sønderjyske Fodbold, og den kreative sønderjyske virksomhed bliver også en synlig samarbejdspartner i de kommende sæsoner.

Grassat har indgået et nyt flerårigt eksklusivsponsorat, som er til glæde og gavn for begge parter.

Direktør i Sønderjyske Fodbold, Markus Kristoffer Hansen, glæder sig over det fortsatte samarbejde med Grassat.

– Vi er glade og meget ydmyge over den store opbakning og støtte fra Grassat, som er en vigtig medspiller for os i Sønderjyske Fodbold. Det er Grassat, der står bag vores visuelle identitet på blandt andet storskærme og på vores sociale medier, hvor han i tæt samarbejde med vores egne folk i organisationen sørger for, at der er en lyseblå tråd i hele vores udtryk.

– Med en ny flerårig aftale sikrer vi os, at vi bevarer og udvikler den nuværende identitet, og vi har en samarbejdspartner, som er fagligt dygtig og hurtig i tanke og handling. Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med Grassat, og vi glæder os til at udvikle os i fællesskab gennem de kommende sæsoner, siger Markus Kristoffer Hansen.

Ejer og direktør i Grassat, Thomas Bjerregaard Bonde, ser frem til at fortsætte samarbejdet med Sønderjyske Fodbold.

– Det er en aftale, der er indgået med både hjerte og hjerne. Jeg har altid været stor fan af Sønderjyske Fodbold, og jeg er glad for, at jeg kan hjælpe klubben med en lang række grafiske løsninger. Det er også et meget betydningsfuldt sponsorat for Grassat, fordi fodbolden er en højprofileret sport, og jeg kan både se, høre og mærke, at der bliver lagt mærke til vores eksponering på Sydbank Park. Jeg glæder mig til at fortsætte det gode og tætte samarbejde med Sønderjyske Fodbold, siger Thomas Bjerregaard Bonde.

Del denne nyhed:

Seneste nyheder