Morten Bastholm, der er Head of Medical i Sønderjyske Fodbold, stopper i klubben til sommer.
Efter eget ønske stopper Morten Bastholm i Sønderjyske Fodbold til sommer. Bastholm har været Head of Medical i klubben siden 2022.
Efter sommerferien tiltræder han et job som fysioterapeut i Esbjerg fB.
Sportschef Casper Daather takker Morten Bastholm for tiden i Sønderjyske Fodbold.
– Morten har været en vigtig del af vores sundhedsteam gennem de seneste fire år, hvor han med stor faglighed og dedikation har bidraget til at udvikle sundhedsområdet i Sønderjyske Fodbold. Vi er naturligvis ærgerlige over at miste ham, men vi har respekt for hans ønske om at gå nye veje, og vi ønsker ham alt det bedste fremover, siger Casper Daather.
Sønderjyske Fodbold forventer at have en afløser på plads for Morten Bastholm, når spillerne vender retur fra sommerferie den 18. juni.





