Vi kan sætte en flot tilskuerrekord på søndag, hvor vi kan overgå sølvsæsonen 2015/2016, hvis vi bliver flere end 6.763 tilskuere på AL Sydbank Park. Én tilskuerrekord er allerede i hus.
Vi skal have alle mand på stadion, når vi på søndag spiller for bronze, europæisk fodbold og et historisk resultat.
Der er udsigt til et stort rykind, og hvis vi bliver flere end 6.763 tilskuere, vil vi sætte en flot tilskuerrekord på AL Sydbank Park.
I vores hidtil bedste sæson fra 2015/2016 (sølvsæsonen) havde vi 93.566 tilskuere inde på stadion, hvilket gav et gennemsnit på 5.848.
I denne sæson har vi foreløbigt haft 86.803 tilskuere inde, og det betyder, at vi i fællesskab kan sætte en ny rekord, hvis vi bliver flere end 6.763 tilskuere på søndag – og det har vi en klar forventning om, at vi bliver.
Én rekord er allerede i hus. Det samlede tilskuertal for vores første 31 kampe er blevet set af 224.406 tilskuere, og det slår rekorden fra sidste år, der var på 222.791. I sølvsæsonen var der 207.750 tilskuere, hvor der blev spillet én kamp mere.
Tidligere i denne sæson satte vi også stadionrekord på AL Sydbank Park, da 8.735 tilskuere så vores hjemmekamp mod Brøndby IF.
Vi glæder os til at slutte mesterskabsspillet af med en ny velbesøgt kamp på søndag.
Hent din billet til kampen her.
Kilde: superstats.dk





