SJF tager afsked med Vogtmann og Benicio

Sønderjyske Fodbold tager afsked med Alberto Vogtmann og Benicio Peña, når deres kontrakter udløber denne sommer.

Både Alberto Vogtmann og Benicio Peña har kontraktudløb i Sønderjyske Fodbold til sommer, og det ligger nu fast, at begge forlader 3F Superliga-klubben.

Forsvarsspilleren Alberto Vogtmann gik fra akademiet til førsteholdet, men har det seneste halve år været udlejet til FC Roskilde, mens målmand Benicio Peña har været i klubben det seneste halvandet år – med en kort pause i vinter.

Sportschef Casper Daather takker dem begge for indsatsen i Sønderjyske Fodbold.

– Alberto Vogtmann har udviklet sig godt i Sønderjyske Fodbold, hvor det også er blevet til debut i 3F Superliga, og han har taget yderligere skridt i foråret hos FC Roskilde. Konkurrencen om pladserne hos os er dog meget hård, og det giver mest mening for begge parter, at han fortsætter et sted, hvor der er udsigt til kontinuerlig spilletid.

– Vi har været meget glade for at have Benicio Peña tilknyttet vores målmandsteam i Sønderjyske Fodbold, og der blev i den grad brug for ham i mesterskabsspillet, hvor han stod en god kamp mod FC Midtjylland. Han skal nu videre i jagten på mere spilletid, og vi giver ham de bedste anbefalinger med herfra.

– Vi takker dem begge for indsatsen i Sønderjyske Fodbold og ønsker dem alt det bedste fremover, siger Casper Daather.

Alberto Vogtmann nåede tre førsteholdskampe for Sønderjyske Fodbold, mens Benicio Peña opnåede to.

Benicio Pena

SJF vs FCM

Copyright: Patrick Echers / Echers.dk
Del denne nyhed:

Seneste nyheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag de største nyheder og information omkring vores hjemmekampe.