Grassat Branding + Marketing fortsætter som eksklusiv sponsor for Sønderjyske Fodbold.
Grassat Branding + Marketing forlænger sit samarbejde med Sønderjyske Fodbold og indgår et nyt flerårigt eksklusivsponsorat.
Det kreative og lokale reklamebureau har været en loyal sponsor gennem flere sæsoner og fortsætter som en synlig samarbejdspartner i de kommende år.
Det nye flerårige sponsorat er til gavn for både Grassat og Sønderjyske Fodbold og styrker det eksisterende samarbejde.
Markus Kristoffer Hansen, direktør i Sønderjyske Fodbold, ser frem til at fortsætte samarbejdet med Grassat:
– Vi er glade og meget taknemmelige for den fortsatte støtte fra Grassat, som er en vigtig partner for os i Sønderjyske Fodbold. Grassat har været med til at forme vores visuelle udtryk, både på storskærmene og på vores sociale medier, hvor de sammen med vores egne folk har skabt en sammenhængende og stærk visuel stil.
– Med den nye flerårige aftale sikrer vi, at vi fortsat kan udvikle vores visuelle identitet og har en samarbejdspartner, der er både fagligt dygtig og hurtig til at eksekvere. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og ser frem til at udvikle det yderligere i de kommende sæsoner, siger Markus K. Hansen.
Thomas Bjerregaard Bonde, ejer og direktør i Grassat, glæder sig også over forlængelsen:
– Jeg er glad for, at vi skal fortsætte vores stærke samarbejde. Det er en aftale, der både er baseret på kærlighed til klubben og forretningsmæssige overvejelser. Jeg har altid været stor fan af Sønderjyske Fodbold, og jeg er glad for, at vi kan hjælpe med at understøtte klubben med en lang række kreative løsninger, hvor jeg er særligt stolt af at have været med til at designe trøjer og udviklet konceptet bag jubilæumstrøjerne.
– Det er et vigtigt sponsorat for Grassat, da fodbold er en voldsomt eksponeret sport, og vi kan tydeligt mærke den opmærksomhed, vi får på Sydbank Park. Jeg ser frem til at fortsætte det gode samarbejde med Sønderjyske Fodbold i de kommende år, siger Thomas Bjerregaard Bonde.






