Flot udtagelse til akademidrenge

Marlon Jessen og Theo Mogensen har været syd for grænsen, hvor de har spillet kampe mod en række store tyske mandskaber.

Af Michael Ehrhorn-Fernow

Der bliver hver dag leveret et stort stykke arbejde på vores akademi, hvor der knokles for at udvikle vores unge spillere på bedst mulig vis – både på og uden for banen.

Et arbejde der ofte bærer frugt – både i form af overgange til vores førstehold samt diverse udtagelser, og nu er der endnu et flot skulderklap til akademiet.

I weekenden har vi nemlig haft to U15-spillere udtaget til det nordtyske mesterskab gennem Landsauswahl, der svarer til DBU-samlingerne.

Med var Marlon Jessen og Theo Mogensen, der begge har taget flotte skridt på vores akademi. Ved turneringen skulle der spilles kampe imod Hamborg, Bremen og Niedersachsen, og det var en rigtig god oplevelse.

Udover at være et skulderklap til akademiet er det også en blåstempling af den synlighed, vi både har og ønsker syd for grænsen og i det danske mindretal.

Marlon Jessen har tidligere repræsenteret Weiche Flensburg, mens Theo Mogensen har spillet i Wiesharde.

Del denne nyhed:

Seneste nyheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag de største nyheder og information omkring vores hjemmekampe.