Fælles 3F Fanzone med lokale bands og masser af hygge

Før søndagens bronzeslag på AL Sydbank Park mødes fans fra både Sønderjylland og Nordsjælland i 3F Fanzonen foran Haderslev Idrætscenter, hvor tre lokale bands sætter stemningen før den sidste kamp i mesterskabsspillet.

Hyggen er i højsædet før den sidste kamp i mesterskabsspillet mod FC Nordsjælland søndag klokken 18.00 på AL Sydbank Park.

Begge mandskaber har præsteret godt i sæsonen, og søndag skal holdene kæmpe om bronze på banen. Inden da mødes fans fra begge lejre i 3F Fanzonen foran Haderslev Idrætscenter og viser det fællesskab, som fodbolden handler om.

Det går løs allerede fra klokken 15.00, hvor tre lokale bands spiller op og sætter stemningen i timerne op til kampstart.

Der er godt forårsvejr i sigte, og vi byder på en is til de første 200 i fanzonen.

Her sælges der ringriderpølser, Fuglsang-øl og vand – og som en ære til vores nordsjællandske gæster kan der også købes rosé.

Inde på stadion – på den sædvanlige plads ved stemningstribunen – er der konkurrencer, hvor du blandt andet har mulighed for at vinde en matchworn spillertrøje fra Tobias Klysner og være med i konkurrencen om Circle K-fodbolde og et gavekort på 500 kroner.

Klokken 17.45 skal vi have alle mand på deres pladser, når over 20 sølvhelte fra 2015/16-sæsonen hyldes for de historiske medaljer, som de hentede for ti år siden efter en fantastisk sæson.

Efter kampen er bronzeceremoni, hvis enten vi eller FC Nordsjælland ender på tredjepladsen, og herefter er der autografskrivning med alle spillere og trøjeauktion nede foran stemningsafsnittet. Der er med andre ord ingen grund til at skynde sig hjem efter kampen.

Vi glæder os til at se jer til en stor dag på Sydbank Park.

Del denne nyhed:

Seneste nyheder

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag de største nyheder og information omkring vores hjemmekampe.